субота, 21 вересня 2013 р.

Модуль 4

Серед найскладніших завдань виділяю створення рейтингу бізнес-ідеї, мені здається я не дуже впоралася з цим завданям, але розберуся обов"язково згодом. У Е-посібнику я вписала такі дві бізнес ідеї, як розведення кімнатних квітів та надання комп"ютерних послуг. Думаю наведені агрументи переконають читачів блогу обрати одну з моїх ідей. Ці агрументи можуть бути підкріплені фото та відео матеріалами, що свідчать про успішність справи. Дуже сподобалося працювти з сервісом Сасоо, раніше я й не знала, що такий існує і від роботи в ньому отримала задоволення. Думаю, що буду тепер частенько звертатися до його можливостей. Дітям би порадила спочатку перекласти сторінку, для кращого розуміння команд, а далі уважно читати і вивчати можливості основних команд, а потім пізнавати можливості сервісу глибше

2 коментарі:

  1. А як Ви визначили дві найкращі свої ідеї? Чому Ви думаєте, що вони гарні? Цікавлюсь, бо також дуже подобається ідея з розведення кімнатниз рослин, але за рейтингом у мене вона не найкраща...

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую Оксано, за запитання! Ідеї визначила з того, що сама гарно можу робити. Кімнатні квіти моє хоббі, я їх розвожу і ті, що в мене не поміщаються в квартирі просто роздаю друзям і знайомим. Так я подумала, що їх можна й продавати). Поки бракує часу на торгівлю, але все може бути)

    ВідповістиВидалити